|
|
|
|---|---|
| HEj ajg ahr en E30 och jag undar vad det kostar (mellan tummen och pekfingret) vad det kostar? eller kan man göra det själv? | |
|
Jag har inte en aning om vad det kostar om man lämnar in den för proffstoning, men du kan lika gärna göra det själv om du är lite händig eftersom det inte är speciellt svårt. Det som kan vara svårt är att tona bakrutan eftersom den är så pass böjd. Jag ahr tex solfilmat min gammla volvo 240 och nu min e34. Om du vill ha det bra så får du räkna med ett par timmar för hela bilen. Instruktionen om hur du går tillväga finns med när du köper solfilmen. Ride hard die free |
|
|
skulle gissa på 3500 för 3 rutor. gör de själv. gör en mall lr skär ut efter rutorna så blir det bra. se till o gör de ordentligt första gången bara. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
Länk Mvh / Malte |
|
|
jag tonade min gamla bil. 5 rutor för 1600kr krympfilm, det tog en hel dag för killen som gjorde det men jävligt bra blev det. senare fick han även tona framrutorna och för det betala jag 700kr... Detta var dock inte i 08-trakten. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
Perry |
min bil e filmad runt om för 2900:- det är för övrigt en 525a, i kalix är det gjort å de är jävligt bra. Riktiga män kör diesel!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.