AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.914

M5 stulen

Sida 3 av 3
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
hota med tidningar tv m.m
dom kan ju inte först godkänna ett larm/start spärr sedan inte god känna det när den blir stulen.
ring och var en spekulant på försäkringen hos dom och fråga om larmet/stöld skyddet. du har på bilen som var stulen duger spela in svaret och ring pressen.dom här förbannade försäkrings bolagen är ju inte ett dugg bättre än babianerna som snor bilarna..:(
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Rättsystemet i Sverige skyddar ju brottslingar, inte skattebetalare.

Sann historia: Polarens bil blev snodd, rapporterades och kort därefter så tar polisen tjuven på bar gärning på dennes farsas garegeuppfart i full färd med att montera ur hatthyllehögtalarna. Killen i fråga är mycket välkänd av polisen och det var deras standardkoll av denna address. Han hade en villkorlig fängelsedom på sig vid tider för stölden. Väl i rätten kommer killen med läkar-intyg på att "han inte blir bättre" av att få fänglesestraff så därför läggs målet ner. Inte ens det villkorliga fängelsestraffet löser ut och killen går helt fri. Detta trots att han blivit tagen på bar gärning med en nystylen bil! Min polare blev helt desillusionerad och bl.a. tappade helt sitt intresse för bilar och bilstereo och mådde allmänt dåligt ett bra tag.

Så inte är det konstigt att det är massor med bilstölder då domstolsväsendet inte har något som helst intresse av att skydda allmänheten och deras egendom. Det verkar bara vara brottslingarnas välbefinnande som är det de bryr sig om. Kul att betala skatt för sånt.

De Svenska poliserna som om och om igen ser samma drägg begå brott mot allmänheten och dess egendom måste ha en extremt tröstlös uppgift och jag har inte annat än sympati för dem. Utom möjligen när de ägnar sig åt övernitisk trafikövervakning för att slippa befatta sig med drägget. Tacka sjutton för att det är attraktivt att söka till Trafiken och slippa det mesta av drägget dom ända inte kan få inburade.

Oj det blev långt men något jag känner starkt för och är intimt förknippat med vedermödorna med att äga en BMW-bil i Sverige. Stackars er i Sverige!
Man får ta lagen i egna händer!! -Inge snack där alltså!
Skulle fan mördat killen i texten ovan, det skulle alla tjäna på!!!
M.V.H.
Fr
41
Frippan
850ci 93
Hej nu har min m5 blivit stulen också trots alla larm prylar
om någon ser en svart m5 med regnr rcr211 så ring polisen.
den blev stulen mitt i märsta natten till tisdag.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Frippan:
In med den här:
Länk

__
Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Satan, fel länk i den förra posten....den rätta är:
Länk

__
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.