|
|
|
|---|---|
Neostar |
Ska ta bort min orginala BMW Business radio bandspelare som sitter i min BMW Cabriolet -96:a, men upptäckte att den bandspelaren är lite större än vanliga CD-Spelare som finns att köpa i handeln, eller den verkar iallafall lite större!?!?! Kommer det inte gå att montera in en vanlig cd-spelare eller? Någon som vet??? |
|
Det går, bl.a. Backes säljer passbiten som du behöver. www.backesljudbygg.se |
|
| Nu var jag lite för snabb, jag tänkte på E46, kommer inte ihåg hur det ser ut på E36, men om det behövs monteringsram för att passa in en vanlig huvudenhet så lär det ju garanterat finnas nånstans, sök på nätet. | |
Neostar |
Ingen annan som vet? Det jag vet är att man behöver en "plugg" eller vad man kallar den, så att man kan koppla en CD-Spelare av ett annat märke än BMW. Men om cd spelaren passar i själva uttaget vet jag inte, någon som vet?? Tacksam för svar /Neostar |
|
En "vanlig" CD-Spelare passar utan problem! Henrik"M" |
|
jpbygg |
Tja brl har monterings ramen du behöver kostar mellan 50-100kr www.brl.se Om du är suggen b på att sälja den där bandarn kan du väll maila på JPBygg@hotmail.com MVH:John |
Daytona |
Jag bytte också i min 328 cab -96 och det passade utan problem. Utan någon annan ram. Det är bara att byta rakt av. Daytona!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.