AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.023

Vandaler och puckon

Sida 2 av 2
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Håller med Sandgren...skicka in den till en TV kanal....borde ju göra andra "mindrebegåvade" uppmärksamma på att dom KAN bli upptäckta & hamna i TV! :-)
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
hoppas du gör det alltså...
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Hela den här händelsen får absolut inte rinna ut i sanden, de skyldiga skall straffas och samhället måste visa att detta inte är acceptabelt beteende oavsett om man är 4år eller 72år, vithyad, svarthyad, gul osv :-) En kille jag känner var med om liknande, han hade precis köpt sin 4 år gamla avusblåa M3 från 94a..ställde in den i garaget och nästa dag hade någon repat hela bilen runt om med en nyckel samt hoppad sönder så hela Hartge sportsystemet (40000kr) var nerböjt i backen nästan....grejen är den att killen vet till nära 100% vem det var men eftersom han själv är en mes så hände det ingenting..och så rullar dessa historier vidare tyvärr..ibland löser våld problemen.
Tilläggas bör att killen som med stor säkerhet vandaliserade kör själv en vedbodstrimmad volvo 740TIC.
Kan man inte lägga upp den i kaaza elr liknande,
då sprids den rätt snabbt, sen kan du bara
säga att du "glömde" filmen på bussen elr liknande, om
nån frågar.

vore kul och se vad det är för patrask.

/kalle
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Om du har filmen och ser vilka det är och vet var dom bor så driv in pengarna till vad det kostade att laga bilen... betalar dom inte så gör du likadant som dom fast på dom !!!! skulle jag veta vilka som gjort likadant på min bil så skulle jag nog få fängelse om det en åklagare skulle lägga ner fallet sådär... skicka till Insider på 3:an för fan... stå på dig ! överklaga !

/Mvh Göran
Perkka
Låter helt sjukt att åklagaren lägger ner fallet, om man ser klart och tydligt på filmen vilka som utfört gärningen... Och dessutom när killarna varit inne på förhör... J*vla idioter!

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
Joakim E
Jag kan säga det att du inte behöver ngt tillstånd att ha kamera om du bor i hus, det viktigaste är att kameran inte får filma annat än på din mark, jag vet med tanke på att en utav mina chefer är ute och monterar övervakningssystem på firmor och sådant.... Är kameran bara riktad på eran mark så är det helt lagligt...

850 Jaa sån är jag
--------
Länk
Joakim E
Jag har hört att man kan driva in pengarna via Kronofogden, och det skulle sätta stopp för dom när det gäller lån, lägenhet och allt som tillgår det....

850 Jaa sån är jag
--------
Länk
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
vet det om engen tomt, men nu bor jag i lgh och då blir det annorlunda.

Jo fick veta det i veckan måste kolla hur det funkar mm och om man som privat person kan göra det, annar finns det ju privata benknäckar typer =)

Joakim Eriksson
K.
151
K.N.
525iA Touring -93
Jag förstår bara inte motiveringen. Alltså, var det så att du led mindre av att betala 22000, än de skulle ha gjort av att sitta i fängelse? Då borde åklagarn kanske överväga att byta yrke, om han tycker de lagar han är satt att följa är så fel?
Hörde aldrig talas om den motiveringen när jag var fattig student och körde för fort, synd, det hade kanske funkat!

Vorsprang dürch Wirkungsgrad.
Visa användare
236
BMW-tjejen
BMW X5 35d -10
BMW M535i -87
BMW 530D Touring -02

BMWCS #07116
BMWSC #717
Jag vet hur det känns...har själv fått ena bakdörren insparkad och repad på min 750.
Lider verkligen med dig!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.