|
|
|
|---|---|
|
och nu är det nog. Om någon vet något om gröna M3speglar som stals i årsta på påsknatten, så vill jag veta detta. Någon skall få betala med sina framtänder. Och ni finniga ungjävlar som snodde dem, ni skall veta att detta kommer att göra jävligt ont när jag får tag på er. SERIÖST ONT. Tips lämnar på mackan_olsson@hotmail.com | |
|
Lider med dig.. ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
Fan,tycker synd om dig. :-(( Jag har aldrig fått min M3 speglar tagna tros att bilen altid står ute centralt...peppar,peppar ta i trä... Hoppas att finner boven. He de // Bengan Länk |
|
|
Retar mig på alla idioter som inte kan jobba ihop o köpa sina egna prylar. Jävla löss e dom små tjyvarna. |
|
|
Ja det där har man läst förrut... "Jag ska göra si och så med dom bla bla" "ont ska dom få.." Jag förstår om du är förbannad och vill skriva av dig men tyvärr så lär du aldrig hitta dom. För övrigt så tycker jag att folk borde lägga ner det här med M3 speglar, numera finns dom i volvos, vw, audis.. you name it, ingeting speciellt längre! Förstår inte att folk fortfarande snor dom. Kanske bara för att jävlas..? BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
dansguru |
varför inte köpa vanliga speglar? jag har blivit av med 4 par speglar, en front , stolar, gt-fälgar, mm,mm. bileen har kostat f-bolaget över 200000kr. nu höjde dom min premie från 4700 till 23070kr. bara för att jag har blivit bestulen. jag ska köpa m3 under sommaren men jag ska inte ha en enda m-pryl på bilen. det ska vara original 318i. skapa trend? dansguru |
|
Jorå, det blir nog vanliga bonnaspeglar, men fatta vad irriterande det är med väntetid på speglar, plus gud vet hur lång tid hos plåtslagaren. Dessutom, ocoolt utseende. Tips till mackan_olsson@hotmail.com sedan blir det smärta.... |
|
|
Även jag blev av med mina M3 speglar natten till Påskdagen. Detta är andra gången på mindre än ett år. Fy f-n om man får tag på dessa på bar gärning... ¿$ //% ## M5 -95 |
|
|
Tråkigt att höra! Efter att blivit av med en spegel så limmade jag och skruvade jag fast speglarna i fästerna.... och en så länge så sitter dom kvar! Länk |
|
| Polare blev av med centrumringarna på fälgarna också påsknatten. Tur att han iaf fick behålla fälgarna! | |
|
Man blir så förbannad när folk inte kan låta bli andras grejor. Jag lider verkligen med er. Jag har sjävl aldrig blivit av med nåt. Kan bero på att jag bor lite avsides, och att jag alltid när jag är i stan parkerar på en väl trafikerad parkering. Och på tal om M3 speglar... Jag skaffade ett par kopior och satte dom på min 1802:a. Snacka om att det störde folk. =) Och det var minsann meningen. Ha det bra. MVH Morgan. Länk |
|
|
En av fördelarna med villa, och möjligheten att parkera uppe vid huset....skulle verkligen vilja se den som smög upp och började pilla där! Det sista han skulle se var mitt handsnidade baseballträ från Hawaii... Det är trist, för all denna vandalism föder verkligen hat...jag kan ärligt säga att jag är beredd att ta mitt straff för nöjet att få lära en av dessa typer en livslång läxa....och jag är nog inte ensam. Har ingen här kommit på någon på bar gärning? /Klas |
|
|
Blev av med mina M3-el speglar också natten till Påskafton, verkar vara några "påskharar" som såg just den natten som ett bra tillfälle! Tyvärr så repade de bilen (tak/huv/bagagelucka/båda sidor m.m), kastade en stor sten (som tidigare fanns i stenmuren brevid) i fronten, bröt av antenn, spräckte en sidoruta med en annan sten och lite annat smått och gott! Var idag på Automax i Kalmar och lät den bestiktiga bilen och alla skador blir ju givetvis fixade. Men kvar står man med en bil som man inte vill visa för allmänheten på ett bra tag, väntetid ca. 1 månad. En självrisk på X antal tråkiga kronor som man hade kunnat ha MYCKET roligare för! Och så blir man J*vligt förbannad. Inte lustigt att man blir skeptisk när man ser div. BMW, Hondor m.m med M3-speglar. Tyvärr så får vi väl leva med dessa kräk, men den dagen man ser det på bar gärning, då kan det kanske bli ett tag på kåken..... München |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
lider med dej.......fattar inte folk. kostar typ 5-600kr nya(kopia).spara och köp,änn att få andra att lida....... får du tag hjälper jag dej att få deras tänder..... ///lila ljus\\\ |
|
molsson, FAN, det måste ju ha varit alldeles nyligen som du fått de sista speglarna! Jag har ju sett din bil ofta, och tråkigt nog utan speglar under låååånga perioder. Jag blev ju som sagt av med mina i Årsta också, jävla drägg, det var på våren också, det verkar vara en trend att folk ska till att M3 styla sina bilar med speglar, lister,fronter och annat som dom inte är ägare till just på vårkanten. Otroligt tråkig trend. mosse, Du ska inte vara så säker på att ingen vågar sig upp på din garageuppfart för att sno dina ägodelar, tyvärr, jag hoppas dock innerligt att du klarar dig, du verkar vara ett undantag så långt.... /J |
|
|
Jag har vänner som har löst problemet med "speglar" === STORA och LÅNGA skruvar och då menar jag KRAFTIGA!!!!!!!!! |
|
|
"SEJO" Problemet är att då bryter dom sönder ena spegeln och inser att det inte går . Och när en småtjuv lackar ur så får andra detaljer på bilen lida för det . Ägaren innan mig fick speglarna stulna och nästan fronten , men när den inte ville lossa så repade man dörren / huven / kjolen och skärmen med en mejsel . MVH TONY ///M3 |
|
| Tänk att få gå ut med kofoten när dom står och bryter i bilen, vilken lycka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.