|
|
|
|---|---|
|
Jag beställde M3speglar på www.realcar.se och såg nu i efterhand i deras katalog att det finns speglar som har 3 kablar och andra som har 4 kablar. Någon som vet skillnaden?? /Danne | |
|
Kan vara att vissa har med uppvärmning!!!!!!!????????? Stjärnan under huven... |
|
|
Jo det är väl det man misstänker att det är men jag vill ju veta 100% ifall jag ska avbeställa och beställa om. Har mailat dom men icke fått svar. Dom har väl påsklov :/ En annan sitter och sliter arslet av sig hela påsken... |
|
|
Varför inte se hur många kablar dina nuvarande speglar har?? borde väl ha samma på dom nya som dom gamla eller? ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
För att det är inte jag som river o sliter i den ;) Vill inte förstöra något. Är rädd att förstöra nåt. |
|
AIex |
foppa: Haha du kan ju vara försiktig så går det bra, alla klarar av att det. Mvh/Alex |
|
Skämt och sido så känns det som att det är lite smidigare att skriva några ord här på forum som tar några sekunder i form av en fråga istället för att börja demontera backspeglarna. /D |
|
|
kan inte du när du fått på dessa speglar säga hur passformen var, har hört här på forumet att detta har skiljt mycket hos olika leverantörer.... |
|
|
Jajamen! Jag ska avlägga en rapport då dom anländer :) /Daniel |
|
|
nice :-D |
|
|
Speglarna anlände igår. Lämnade in dom på lacken igår och hämtade ut dom idag. Mumma :) Ska montera på dom idag om jag hinner. Men det ser rätt vekt ut..alltså själva fästningsanordningen och de 6 skruvarna som följde med. Nåväl..får se hur det går sedan. Later! |
|
|
Såja! Nu har jag monterat dit dom och jäääädrar va snyggt det blev. Som natt och dag mellan orginal och Mspeglarna. Kan säga att fästplattorna var gjorda i plast från realcar.se och orginalplattorna som satt där var gjorda i aluminum tror jag. Rätt dålig kvalitet på dom som är gjorda i plast. Tyvärr saknades M4 skruv så jag fick köpa såna och skruva fast speglarna med. Dock följde skruvar med så att man kunde få fast plattan i spegeln (ynkliga sådana).Kablarna var 4 stycken och kontakten passade inte i orginalkontakten så det blev till att klippa o kontaktera. 400 kr kostade det att lacka speglarna och fästplattorna i bilens färg. Nöjd är jag garanterat! |
|
|
cool....synd bara med kontakterna, och att de inte är plåt eller aluminium i fästplattorna... |
|
| Det fanns andra fästplattor att köpa också såg jag nu i katalogen men dom kostar 788 kr paret. Dom är tillverkade i polyuretan och levereras med samtliga monteringskruvar. De jag köpte är tillverkade i ABSplast och levererades utan fästskruvar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.