|
|
|
|---|---|
Vertical mind |
Tjena. Kollade in MDS sida idag och hittade detta packet: Länk Nån som har någon erfarenhet av någon(några av dessa prylar och /eller MDS i allmänhet? // Johan, som letar DVD V8 Power |
|
Köpte faktiskt MDS-högtalare som i torsdags... Klockrena till det priset, dock ville man ju hellre ha MB Quart om man fick välja fritt. Kommer att byta ut allting i bilen, samt lägga till ett par slutsteg och en dubbel-10:a, det pekar just nu mot MDS till hela rubbet. Min spontana reaktion till MDS är att det är hyfsade, rejäla grejjer till ett väldigt bra pris. Självklart finns det bättre märken men med tankegången pris/prestanda så ligger MDS långt fram. Detta är endast min erfarenhet av deras ljudprylar men har dom samma affärsidé vad gäller DVD/skärmar så tror jag det är ett bra köp. |
|
| På www.brl.se hittar du motsvarande produkter från Pyle för 7500:- | |
|
DVD:n vågar jag säga att det är en bra produkt, då det är samma som vi har i vårat NRG sortiment, fast våran är billigare. =) kampanjpris 2995:-mer info: Länk Skärmar brukar det inte vara några problem med bara det inte är "recycling panel" alltså återanvända skärmar som har suttit i arkadspel tidigare, dom brukar ha mönster inbränt i panelen som syns när bnilden är mörk. |
|
Vertical mind |
Tackar, mycket hjälpsamt. Jonas.N: Kan man montera den i bilens ursprungliga stereoplats? Jag antar det, men frågar för säkerhets skull. *addar båda länkarna till Favoriter* // Johan V8 Power |
|
Det går men man får joxa lite då det inte är några fästen på DVD:n för monteringsram. Det är tänkt att man skall montera den i bagaget/handskfacket, den har fjärrkontroll och IR-öga på 5meter kabel samt OSD för alla inställningar. Mvh Jonas.N /////Alpine MTX Macrom NRG Arizona-Eagle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.