|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag e ute och letar Touring och hittade en BMW 328i Touring M3 Optik 97a med skinn som gått 11000 mil på bytbil.com. Problemet är bara priset nämligen 134.500 kr. E inte detta på tok för mycket?? Jag skulle kuna tänka mig att ge 105-110 kanske. E det jag som har helt fel pris uppfattning eller är det handlaren som försöker få ett överpris??? | |
Conny Sonnysson |
Till att börja med så hade jag frågat varför den har samma instrument som en compact och inte den vanlige som finns i 3-serien. Det måste finnas en anledning till varför den är utbytt! Det som syns är de svarta ringarna kring mätarna och att det inte finns en visare för hur mycket bensin bilen drar. |
Conny Sonnysson |
Glömde länken: Länk Om det är denna du menade så hade jag börjat med att ställa ovanstående fråga. Angående priset så är det många 328:or som fortfarande annonseras för priser uppemot 150'. Vad de sedan går för är en annan sak och det vet inte jag. |
| Ett stort tack Conny för din grymt observanta observation. Du sparade mig en resa till HBG för OM det nu skulle visa sig att det verkligen är en bild inifrån den bilen så vill inte jag ha en 328 med Compacts inredning för varför skulle man göra ett sånt konstigt byte. Men jag ska ta å ringa till killen i fråga för det kan ju faktiskt vara så att det är fel bild eller nått i den stilen. | |
|
Hej! Vad säger att det är instrumenteringen från en compact? Tycker att det är väldigt likt min coupé. Mittkonsollen i compacten brukar väl skilja sig från de andra modellerna? /Rickard |
|
| På en 328 ska det väl finnas en bensinförbruknings mätare i varvräknaren?? Det ser det inte ut som om det är här. | |
|
Sillen: Ja det stämmer, där sitter en så kallad ekonomimätare. //Palle Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.