|
|
|
|---|---|
|
såg den här idag på galleriet ! Länk Fan det vildaste jag sett , smaken är ju som baken om man tycker det är snyggt eller fult , anledningen att jag postade det här är för att jag blev bara sugen på att kolla om det är nå fler som fått in nå feta fälgar på sina bilar ! 21 " är nog det största jag hört talas om på en E36:a ! :) Undrar om den går att köra ens ? och jag undrar profilen ? 10 ? 15 ? /Mvh Göran | |
| Ser nästan lite "photoshop" ut men e d inte d så e ja klart imponerad även om det är liiite stort för min smak! =O) | |
|
Diskuteras även här: Länk __ Länk |
|
|
Har aldrig sett den bilen i Eskilstuna iallafall. He de // Bengan Länk |
|
| Det är photoshopat. har 20" på min e46 a och det är absolut max på den bilen,tror knapast att e36 an har större hjulhus?Dessutom har väl aldrig TSW VENOM tillverkats i 21" ??? | |
|
Om ni går in och läser på hans galleri så kommer ni att kunna läsa att han faktist va tvungen att bredda och skära ut och sånna grejer Länk |
|
|
nu har jag minsann varit alldeles för stressad.. Man ser faktist att bilden är fejkad. Om ni kollar vid framhjulet så ser ni att det är en väldigt ojämn glipa vid fronten Länk |
|
|
Såg bilen i lördags,sitter fan inga 21" på den bilen...det var 17" He de // Bengan Länk |
|
cdabox |
hur som helst, kan inte bli mkt gummi på 21" om man nu får på dem på en e36 eller en e46 In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Har själv haft en M3 3,2:a -99:a (E36!!!) med 20 tummare på..... Troligen Sveriges enda E36:a med 20:or, och kan säga att jag fick modifiera HYGGLIGT för att kunna åka med dom. Finns inte en sportmössa att 21 tum funkar på en "vanlig" E36:a. JAg vet. K. Någon som vet förresten vart den M3:an går idag? Estorilblå med svart skinn, 20 tums G-Power, G-Power avgas, H&R mm mm. Vore skoj att veta vem som äger den idag. |
|
|
antar att du kommer ihåg regnumret på din förra bil? kolla med vägverket - 0771 141516 bara o säga regnumret så får du reda på vem som e nuvarande ägare, vilken ort osv... mvh danne |
|
diamantsvart_bmw |
vem fan bryr sig, allvarligt talat om killen är så pantad att han modifierar en bil i redigerings program och lägger ut den som sin då är det ju bara synd om honom, den bilen är så utmärkande om det är 21" så alla som gillar BMW i E-tuna borde sett den, kanske bara ytterligare en mytoman Länk Ny servad + ny olja i växellådan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.