|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Styling by Adobe.....Vore inte speciellt snyggt ens om det varit på riktigt, tycker jag... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
är det ingen som vet om dom fälgarna finns i 21tum tsw venom tror jag dom heter. dom däcken skulle inte jag vilja kränga på kan slå vad om att det är fejk. avgasröret är halft också och toningen ser ut attt vara gjord i photoshop. Länk |
|
ant |
Nej avgasröret är inte halvt. det ser ut så vid en snabb koll men titta en gång till så ser du att det inte är halvt. En annan sak som ganska lätt borde avslöja om detta är en photoshoppad bil eller inte är väl om fälgarna finns i 21". I mina ögon ser det som TSW Venom fälgar och mig veterligen så har dom inte sålts i 21". ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Om jag inte ser helt fel så är det väl en M3 spegel på förarsidan men den ser ganska fyrkantig ut på andra sidan. | |
| har heller aldrig sett bilen i e-tuna!! | |
|
bilen är stylad i adobe... finns en sak som avslöjar honom direkt! en bil med e36 med sådan sjukt stor bultcirkel finns ej. sen speglar sig ljuset på olika sätt över hela bilen... sen tror jag ej däck finns i dimensiionen 15mm! som sagt kolla bultcirkeln... |
|
325TDS |
Snyggt som fan de där! den Coupén hade jag velat haft..ser äkta ut iaf..skulle vilja se den in real..går o pula mycke me photoshop o dona..men skulle säkert gå o pula på 21"..såg nån M3a nånstnas med 20". E36 var det. |
ant |
325TDS: Här är den bilen du menar. Länk ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Jag håller med Cato. Bultcirkeln verkar vara alldeles för stor. Nästan lite X5 stuk. Avgasröret verkar också va lite klipp o klistra. Det ser inte helt äkta ut. | |
|
21 på e39 ! Länk Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Klockrent adobe-verk. · Bultcirkeln alldeles för stor · Däcken i princip obefintliga · Avgasröret halvt (ingen tvekan) · Bromsskivor, bromsklossar för stora (bak ser ruskigt mycket ut som original bromsskivor fast i skala typ 115%) · Konstig kant bakfälg/gräs · Konstig kant nedre spolier mitten/skugga · Konstig kant bakre stötfångare mot hjulet · Rutor tonade i dator Dessutom INTE särskilt smakfullt tycker jag själv |
|
ant |
Kan fortfarande inte hålla med om att slutröret på avgassytemet ser halvt ut. Iaf med mina två skärmar här hemma kan man om man vill se nedre kanten på slutröret. Sen att skivor och ok på bromsarna är alldelles för stora kan jag utan tvekan hålla med om. En annan sak som verkar suspekt är främre hjulet klockan halv 8 ungefär. Där försvinner däcket helt för att uppstå klockan 8 och klockan 7. Men igentlign spelar det mindre roll då det är så mycket som tyder på att det en fake bild. Varför göra något sånt här? Vad vinner man på det? Någon som har orkat maila "bilägaren"? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Jag fattar heller inte vad ni menar med att avgasröret är halvt? Men att det ska sitta en M3-spegel på förardörren, nej det är en vanlig standard. Mvh Patrik |
|
325TDS |
ant: Japp den M3:an var det ja..:) |
325TDS |
Ej M3 speglar på bilen. inte på nån av sidorna..det syns direkt...har det på min. o det där med däck-profilen. lägsta jag hört talas om är nog 35 profil? eller finns det 30?. ser lite skumt ut på framhjulen där..tonigen verkar det inte var nått galet med. svårt fall det där. hoppas nån har mailat killen som har den. Man skulle sett en bilen snett bakifrån eller nått..då får han de svårt o modifera fälgarna. |
|
suck, alla dessa photoshopbyggda bilar, byggde denna e34 på 5 minuter då jag inte hade nåt att göra, Länk angående 325 med 21 tum, ser alldeles för fejkad ut t.ex. för skarpa linjer i förhållande till övriga bilen lite här och var osv. Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Bmwlover: Hehe dra ut motorhuven lite lite och lägg i V12:an i den så köper jag den av dig... Preben |
|
|
Kolla på bakdäcket de ser ut som den står vid en slänt, men marken e plan!!!!!! om man sommar in bilden!!!!!!!! Wenom fälgarna e lagda utanpå dom befintliga däcken ..Om man kollar på framdäcken så ser man att det e olika mycket gummi på dom!!!!!!!!!! Stjärnan under huven... |
|
|
Garanterat fejk! Kolla in avgassystemet..det är ditklippt..likadant med hjulen. Öppna bilden i ett bildredigeringsprogram så ser ni att det är fejkat. Har även mailat killen men får aldrig svar. /Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.