|
|
|
|---|---|
|
Jag har blivit erbjuden av en jobbarkompis att byta jämt med min peugeot 605 sli 1994,13tusen mil. Han har en BMW730iv8 92, 180000mil och jätte fin. Har aldrig ägt någon BMW,ÄR det ett nerbyte? bara undrar om någon expert kan ge ett bra svar, | |
|
Byt! /Erik |
|
|
Det är inte något nerbyte, snarare tvärtom. //Schnitzer |
|
|
Ingen tvekan,byt |
|
|
Prismässigt står väl bägge bilarna i ungefär samma pengar, men BMW:n är ju en ganska överlägsen bil, så jag hade inte tvekat. Dock bör man nog räkna med att ägandekostnaderna är ganska mycket högre på en 7-serie än på en Peugeot. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Provkör den så får vi se vad du tycker:-)! "let the Best Machine Win!" |
|
|
Re:Provkör den så får vi se vad du tycker:-)! "let the Best Machine Win!" skall vi slå vad om att ha byter...:D |
|
|
Ingenting att fundera på...byt innan han ändrar sig... 730 är en fantastisk bil...:) Lycka till! |
|
|
BYT, vem vill ha en fransk illa designad bil istället för TYSK INGENJÖRSKONST?`?? Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
BYT för guds skull !! Har själv haft Peugeot tidigare, och en sak kan jag säga, maken till skitbil har jag aldrig stött på. (Dålig kvalitet på ALLT !) MVH ATG |
|
735 |
Kolla kärran så den är OK (S-bok, missljud och kaross) är du tillfreds så långt så byt!!! Tänk dock på som J.L skriver att den nog är dyrare att äga än din Pega, men som vi alla vet: Det kostar att ligga på topp!!! |
735 |
Missade! 1800000 mil! Snacka om långmil! Hoppas bara en 0 för mycket! |
|
Jag skulle iaf inte tveka många sekunder...Men du har ju postat detta i en pro BMW sida :) så annat svar är naturligtvis inte att vänta ;) Räknar du kronor till för******sen så ska du ha kvar "peggan" men har du andra intressen än ekonomi i sinnet så får du nog allt byta. Och förresten så är det ICKET ett nerbyte om du nu överhuvudtaget trodde det ;) Mvh Janne. |
|
|
735: Han hade nog en nolla för mycket, men du hade två! :) Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.