|
|
|
|---|---|
|
jag har lite svårt att bestäma mej för vilken sängning som är den rätta.det fin en hel del olika ,30/30 35/35 40/30 55/30 mm så har ni bilder på era E32 och hur mycket den är sänkt mm m,v,h uffe | |
|
Jag kan rekommendera dig 55/35mm vilket gör att bilen kommer ner mer där fram, kilform m.a.o. Mycket snyggt, ser inte bra ut med lufthålen på E32:orna när de är sänkta eller när de inte har kilform. Jag ska snart montera på min 55/35mm sats från KAW, jag har en känsla av att det kommer att bli jättebra. Kolla på dessa bilder så ser du bättre. Länk //Schnitzer |
|
|
TACK helt rätt , men har du adressen till kaw m,v,h uffe |
|
|
Länk Min är sänkt 40/40 med weitecsats från bildelsimporten (står 35/35 där nu ser jag) MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
Tack, men det är lite svårt att se i den vinklen och på gräs,men det ser bra ut m,v,h uffe |
|
|
www.fahrwerke.de, det är KAW:s hemsida. Vill du inte beställa från Tyskland så tror jag de säljs i Sverige av MH-GTR. //Sniffer ___________________________ Svenskt E34 M5 Limousine register under uppbyggnad |
|
|
Här är en bild på min 730 hur det kan se ut, ganska låg fram men jag gillar det . Länk |
|
|
Det finns större bild här. Länk |
|
|
men hur mycket och med vad??????? lite fär låg men ok mvh uffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.