AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
549

Subwoofer med anslutning till orginal stereo

Th
8
Thoren
728iA -00
Hej,

Har länge letat efter en subwoofer som kan anslutas till orginalstereon till min E39. Tyvärr utan lyckas. Förrän idag.
Bavarian Autosport, www.bavauto.com, har en som man ansluter med en mellanplug mellan den existerande anslutningen till förstärkaren. Subwoofern kommmer från Infinity och har en inbyggd 200 amp och 10" downfire subwoofer. Priset ligger på $549.95.

Frågan är om någon annan på forumet har provat subwoofern samt om det finns någon svensk importör.

Mvh // P

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Subban fastskruvas i bak-ryggstödet. Väldigt kraftig djupbas... Jo, jag har provat - fast i en Ford Ka. Där var basen lite överväldigande.

Basen säljs hos välsorterade bilradiodetaljister. Om du bor i Stockholm, ligger det en i Alvik på Drottningholmsvägen (minns ej namnet) intill Volvo.

Jag tänkte åka dit idag och kanske köpa denna Infinity, ska vi skaffa bättre pris?

///Kjell

Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Hur är det med mellan-pluggen? Någon som vet om det går att få tag i den separat på närmare håll?

oh
11
ohrberg
535iA-00
Hej. Vad installerade ni - Infinity eller ? Resultat? Prisläge? Något att tänka på?

mvh Pär

Mvh Pär
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.