|
|
|
|---|---|
| När jag låser med nyckeln blinkar varningsblinkersen en gång som vanligt men fortsätter sedan blinka. Omöjligt att på något sätt slå av dem. Går att låsa upp dörrarna men de blinkar fortfarande. Sedan slås de av av sig själv efter ca 5 minuter. Dataanalys ger inget besked. Detta uppträder ungefär var 5 låsning. Vad göra? | |
bmwmalin |
Jag hade samma fenomen på min bil... Jag testade med att ta av strömmen från batteri o hoppas på att larmet skull nollställa sig, men icke... Sen hjälpte en bilelektriker mig o hittade felet som var att en kabel bakom ryggstödet i baksätet hade skavits sönder, så det hade blitt kortis o larmenheten... Bara att tjacka nytt larm tyvärr... Den började oxå krångla då o då, som din bil... o blev värre o värre för att till sist inte gå att stänga av alls... O det spelade ingen roll om jag låste med nyckeln eller med dosan... Hoppas du hittar felet...:) Gald påsk! |
|
Tack för svaret även om det inte låt så positivt men då vet jag var jag ska börja att leta ha det bra och GLAD PÅSK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.