|
|
|
|---|---|
HåkanL |
Min checkkontroll skriker bromsbelägg & BETRI(nått) Jag blir nervös & får svårt att sova Vad kan det betyda? Tacksam för svar |
|
Om jag förståt det hela rätt så är bara "Betreibsanleitung" en slags varningstext för att något är fel. Den dyker alltid upp tillsammans med något annat. Och i ditt fall är förmodligen beläggen slut om det är den andra texten som dyker upp. Så sov lungt och handla belägg och slitagevarnare så ordnar det sig nog... //Erik// |
|
|
Ett tips för framtiden är att byta språk till Engelska på displayen så förstår du felmeddelanden lite enklare. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
| Betriebsanleitung betyder instruktionsbok, alltså en hänvining till instruktionsboken om att man skall kolla vad felkoden betyder. | |
HåkanL |
Man tackar så innerligt mycket för svaren. En god natts sömn betyder ganska mycket. Har försökt att ändra till engelska men får inte till'et, vet inte hur man gör.Har tryckt in check knappen i radio läget sen begriper jag inte mer. Tacksam för svar/ HåkanL |
|
vrid på radioläget... utan nå strömförbrukare igång.. å håll in knappen lääääänge... då borde det funka. .=) Mvh Björn |
|
HåkanL |
Jaaaa nu är de okay. Tack alla |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.