|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Måste man ha motstånd till dioderna eller? | |
|
näe, bara o köra 12V rätt in i sladdarna, allting sitter där redan i ringarna, motstånd o diod osv... ///danne |
|
| Är det lätt att byta ut dioderna?? Mot starkare t.ex! | |
|
ja jag undrar med föregående talare men vilka ska man satsa på de vita eller blå blåa blir väl lite väl olagligt man vill ju helst kunna möta snuten med de på !! Mvh/ Daniel Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är det inte så att de enda besiktningsgodkända angel eyes är Hellas Facelifte, har för mig Jeppe sagt nått om detta åtminstone på E39. ///MVH Hasso Länk |
|
jo det stämmer därför jag skrev "lagligare" (mer lag enligt !!!) |
|
|
ehh fel av mig jag skrev tydligen inte det utan tänkte det ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
kunde men byta ut dioderna !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
ingen aning om det går o byta dioderna, tänker inte prova innan nåt går sönder ;) o angående lagligheten... det e inte lagligt o köra med dimljuse/parkering efter mörkrets inbrott iallafall... o på dagtid så lyser dom stackars dioderna knappt upp sig själva bara... o vid parkering vet jag inte om polisen bryr sig vilken färg man har så länge den inte blinkar? rätta mig om jag har fel! men isåfall e det nog lika illa med blå 'dan mobility' spolarmunstycken, röda hjärtan i rutan osv osv... ///danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.