|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan Någon här på forumet som har handlat angeleyes från realcar.se. Det jag tänkte på är de här ringarna som kostar 1.300 det står i Bilsport 9.Jag tycker att priset inte är så farligt om man ska bygga egna ageleyes. Är det samma ringar som m-style.nu säljer, nån som har monterat på sin bil, passform, svårt att montera … Glad påsk Dime M | |
|
Hej. Lät som ett riktigt bra pris förutsatt att de lyser bra. Är också lite intresserad... =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
ja undrar med kan man byta ut dioderna så att man inte behövrer köpa nya ringar om en går itu !!!! och hur starkt lyser de !=) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
på mässan sa dem till mej att ingen hade direkt klagat på dem ...nu skulle de testa dem å sedan se hur länge dem håller det visst dem inte dom tog dem från usa å de hade inga större problem men men vad säger inte en säljare.. ta´t lungt boys!! "OM MAN SMÄLLER BLIR DE LÄRO-PENGAR Å STENSKOTT" |
|
|
hade dom såna ringar på elmia till försäljning?? hur monterar o kopplar man in dom?? ///danne |
|
| japp det hade domahh bus enkelt att koppla in,,,, | |
|
jag ska köpa från realcar och testa dom vilken dag som helst, vet dock inte vilka dioder jag ska välja (för dioder blir det).. blir väl det starkaste elfa har att erbjuda :) någon som har provat och har några tips? |
|
markus00 |
Måste säga att elfas sortiment på starka dioder är helt kasst. Jag rekommenderar att du köper dioder någon annan stans på ca 7000 mcd. www.laseroptronix.se är en firma som säljer sådana //Markus ----- Min bil: Länk |
|
köpte sista uppsättningen dom hade på elmia idag, se om jag hinner koppla in den i morgon =) nåt förslag var man kan ta strömen? strömtjyv vill man ju inte gärna ska synas... hur får man bort glaset framför strålkastarna förresten? ///danne |
|
| är det 8 eller 4 st dioder man behöver? | |
|
monterat o klart! bler riktigt rågrymt med blåa ringar... men klistret i tejpen för o montera dom kunde dom lika gärna låtit bli... inte så kul o riva ner allt, montera ihop det o sen upptäcka att det lossnat på 3 av 4 ringar =( både mot glaset o mot plasten! så det var inte fel på rengöringen... resulterade i att jag fick riva bort allt en gång till o montera med 2komponents smältlim ;) så nu sitter dom där, oavsett om jag vill eller ej! bara o hoppas att dom inte går sönder! ///Danne |
|
|
Tjena! Lyser dom bra?.. tänkte skaffa sånna själv.. =D MVH// Jonas |
|
| Nån som har bilder med dessa realcar demoneyes installerade?? Helst E34! =) | |
|
BMW-Danne: Du har mail _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Hur va dom.. Dum som jag var så tog jag inte någon titt på mässan.. * Är ringarna förgade, eller är det ljuskällan? * Följer ljuskällan med, eller får man köpa den i efterhand? * Vad är ljuskällan? En diod eller? * Var monterar man ljuskällan? I fiberkablar? (se länken) * Var det krixigt att montera? * Detta är en "overkill" jämfört med den va?? Länk /Jimmy |
|
|
realcars "angel eyes" är av dålig kvalitet.. Lyser inte alls lika bra som "deamon eyes".. Det är deamon eyes som är orginalen ..Men dom kostar ju mycket mer. Tänkte köpa angeleyes från realcar på älvsjömässan här i sthlm. Men dom fanns bara i blå och det va fult tycker jag Länk |
|
|
mina är inte blå...har köpt dem på mässan hos real car... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Nu blev jag köpsugen.... Nån som har bilder med dem på plats? Z3c 4 ever: Passade satsen bra på Z3? Svårt att montera? __ Länk |
|
|
det var dåligt ljus i dom, har monterat på min E39a o det lyser NADA när det e ljust ute (är blått ljus) ringarna e genomskinliga o det sitter som en blå ljusdiod i en ende som ljuskälla. var busenkelt o montera, men medföljande dubbelhäftande tejpen var inte bra, lossnade direkt! använd smältlim istället ;) jag tog en bild, men den blev inte så bra, för mörkt ute så man ser inte vad det är, har dessutom ingenstans o lägga upp den... allt man behöver medföljer, utom då ev kabelsko/strömtjyv för o koppla in dom på strömmen... mvh Danne |
|
| man kanske kan byta ut dioden till starkare / fler så det blir bra?! | |
|
en dålig bild finns på Länk mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.