|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om dom existerar. Jag har mailat dit flera gånger men har inte fått något svar alls. Är det någon annan som har provat? | |
sportsbmw |
Japp, jag känner en som beställde ögonlock genom dom, och dom existerar i full bemärkelse! Det kan vara så att om du beställde något under sommarmånaderna så kan det ta lite tid för att dom har haft semester. Du kan ju prova att ringa til dom på: Öppet måndagar-torsdagar 18:00 -21:00 0431-446441 0708-150944 Fax. 0431-446442 Prova detta så löser det sig nog! mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
holmis54 |
Någon annan som beställt från Dns Trading? Hur lång levernas är det? Hur är kvalitén? |
|
Sände själv en beställning till dom för ca 5 mån sedan , och en påminelse för ca 1,5 mån sedan . Inge svar eller samtal ! Men dom verkar uppdatera i alla fall ... Mvh Tony -Phiber- bmw 525i |
|
325Ci |
ja mailade dom angående lite frågor om deras m-font till E36. Dom sa att ja kunde ringa dom o bestämma en tid o sedan åka o kolla på den hur den ser ut o så.. tycker jag e bra iaf. Har inte gjort de än men de kommer.. bor bara 2 mil därifrån så de e inga probs =) |
| När mailade du till dom? Jag har provat maila flera gånger men har inte fått något svar. Vilken mailadress skickade du till? Dom har ju två. | |
325Ci |
jag mailade till dns.trading@sida.nu ...tror det var i början av sommaren. annars så ta o prova att ringa til dig. =) lycka till! |
| Jag får prova det. Tack för hjälpen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.