|
|
|
|---|---|
| undrar om det finns nåt ställe som man kan köpa snygga kläder med bmw märken på osv. finns det? | |
|
Din lokala BMW-handlare kan före dig med en tjock katalog med kläder och andra prylar! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Köpte ett par sladdriga "mys-shorts" på Teneriffa i en mindre nogräknad butik.. Totalt 5st BMW märken/logos på dem.. Känns dock lite "pirat"! ;-) //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
| i vilken prisklass ligger bmws kläder i?? jättedyra lr är de rätt normalt? inte så dom tar typ 300-400:- för en vanlig T-shirt... | |
theedge |
bmw har äckligt dyra kläder, men kvalitet kostar |
|
Det man hittar i Thailand,Teneriffa osv har inte mycket gemensamt med BMW:s klädkollektion, Givetvis kostar bmw prylar en hel del men dom har en fantastisk samling kläder,klockor, och tillbehör. Jag vet inte om någon annan biltillverkare har en så omfattande satstning på "kringutrustning" www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Jag var och surfade runt efter bilstereoprylar härom dan och stötte på BMW/Williams F1 kepsar och T-shirts på MDS site. Länk Kepsarna var svinigt dyra tycker jag. /Hans |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.