|
|
|
|---|---|
|
Funderar på denna: Länk Verkar vara enklaste sättet att få in en monitor om det ska se bra ut och inte synas utifrån. Kanske i kombination med en sån här: Länk Och sen en sån här: Länk Någon som gjort något liknande? Vad bör jag tänka på? //MJ | |
Robsarve |
Vias mini ITX kort kan du köpa från datorbutiken.com. GPSen är billigare hos Kjell & Co (www.kjell.com) Problemet är att du behöver ett vettigt sätt att styra den på, en touchscreen är vad jag fundarar på. Sedan vill man ju helst koppla upp sig mot i-bussen, men det står det ju om på ett annat ställe här... |
| Vet att jag sett ett ställe som tillverkade och sålde datorer som man stoppade i bilen, tog lite mer plats än en bilstereo på höjden.. minns bara inte var! | |
| Vet att jag sett ett ställe som tillverkade och sålde datorer som man stoppade i bilen, tog lite mer plats än en bilstereo på höjden.. minns bara inte var! | |
|
*smygreklam* Om du inte har lust att beställa LCD display ifrån staterna (-; Länk 2000 lax om du kommer och hämtar den på långfredagen skulle behöva ett oljebyte på bmwn (-; |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.