|
|
|
|---|---|
|
Har ett knepigt problem med min 328:a.När jag startar den kallså går den perfekt ända tills jag stängt av motorn.När jag sedan statar den efter 5-45 min,och motorn fortfarnade är varm,så känns det som det fattas 50 hk.Kan även vara lite ttrögstartad.ibalnd när jag varvar upp den och släpper gasen,så går varvräknaren ner till noll varv och bilen dör.När den kallnat i några timmar går den som den ska igen.stiften är bytta. Någon om käner igen symtomen?????? | |
|
Låter märkligt.. Prova byt bränsle filter samt kolla upp luft filtret så inget otyg smygit sig in där. att de känns som den tappar efftekt kan ju både vara bränsle eller luft relaterat. Hur långt har bilen gått? fullsservad? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Svårtstartad med varm motor är oftast bränsletrycksrelaterat,pump,regulator, returledningar, Sjunker bränsletrycket med med varm motor så bildas det "ånglås" dvs bränslet förångas och försvinner. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.