|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till en mindre bilverkstad som är duktiga på BMW. Jag vill gärna lämna på ett ställe där man känner den som meckar med bilen och man kan diskutera vad som skall göras istället för att lämna nycklarna i en servicedisk. | |
|
Det finns en firma ute i Limhamn som har bra rykte. Dom heter Autosport och finns på Limhamnsgårdens Allé 12. Däremot så är dom dyrare än Förenade Bil, både på delar och arbete och det berättar dom gärna själv. En anna duktig BMW-verkstad är Jarls Bilservice utanför Helsingborg. Ska även finnas någon "BMW-professor" ute på Österlen som kan sina saker och inte tar så blodigt betalt. _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
|
Har du provat Need for speed? Dokumenterat duktiga och lite billigare än aukt! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Kan rekommendera Autosport. Bara 2 personer som arbetar där vilket gör att det blir personligt samt ingen chans att smita undan. De är dessutom duktiga tekniker samt BMW entusiaster själva. Att de alltid är dyrare än Förenade Bil vet jag inte om jag kan hålla med om. Du får viseligen 10 % rabatt på Förenade Bil om du är medlem i BMW Club Schweden men Autosport är trots det billigare i vissa lägen. |
|
|
Jag lämnar min hos den kände bmw-professorn Åke Persson ute i Valleberga på Österlen. Han är vida känd för bra priser både på delar och service. Han beställer sina delar av Förenade bil då han, precis som jag anser att endast bmw orginal är det bästa. Jättebra priser på service...... kan varmt rekommendera honom till andra.... Tel.nr 0411-52 27 09 V8 rockar fett! |
|
|
Maila mig så får du numret till den bästa tänkbara mekanikern om man kör BMW, Porsche eller Lotus. Jag skulle inte kunna tänka mig att lämna bilen till någon annan. anders@ixiviv.com |
|
|
Tack för svaren. Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.