|
|
|
|---|---|
|
En annorlunda stylad 850 som går här i Blekinge: Länk 850 brukar ju annars klara sig bra från uppseendeväckande styling.... __ Länk | |
|
Ett ord: Hädelse! "Motorn går men ingen sitter bakom ratten" Hänvisar till "personen" som förstört ett mästerverk som en 850.. Kan inte någon köpa den och rädda den undan honom! Sorgligt... //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
|
Wolv: Har du sett den IRL? Jag har missat den iaf. Den är för övrigt till salu. Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
Lite Nissan 200 stuk... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
*gråter en skvätt* Finns det inga lagar mot sånt här? //Erik// |
|
|
Micke: Nä, såg den som topic på forumet för Blekinge Streetcars. Det är visst någon kille där som har en pappa som är ägare till den där 850:n :) __ Länk |
|
|
Rätt fräckt med Shelby ränder, men plocka för 17 bort vingen. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Häslich tror jag tyskarna kallar det. (stavning?) Wolv: du får visa han var skåpet ska stå om du ser han dyka upp i någon backspegel. Förklara sen att de inte är en dodge viper han kör. utan tysk ingenjörskonst, Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
wendtan: Hihi, ja det ska jag göra :) __ Länk |
|
|
HJÄLP!!!! Hur kan man förstöra en av världens vackraste bilar??? |
|
Vertical mind |
Hummm... En 850 ska va stilig, inte häftig. V8 Power |
|
har han högflygande planer med tanke på vingen?! Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Var nog det värsta jag sett..... För det första hör sådana där enorma vingar hemma hos japanarna. Finns inga bilar förutom just japs bilarna som faktiskt ser bra ut med en sån där vinge. För det andra så finns det bara 2 bilar som ska ha 2 ränder över karossen, Doge Viper och AC Cobra. Det är ju så man gråter när man ser den där bilen. Göra en så vacker bil så otroligt ful.... Huuuuhhh.... ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
| kom ner till blekinge och se den då. alla som sett den i verkligheten är imponerade. bilderna blev tagna lite fel. vingen ser jättestor ut. skulle tagits i jämnhöjd med bilen. det man inte sett irl , det har man inte riktigt sett. så ni är alla nerbjudna till blekinge för att se den . | |
| kolla in forumet på Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.