|
|
|
|---|---|
|
Fick för mig att krom runt framrutan skulle vara snyggt. Men enligt BMW går det inte att eftermontera på en 97:a. Jag tycker det verkar konstigt, det som skiljer 97 från 98 är att ramen blev lackad 98. Några andra skillnader har jag aldrig sett. Finns det någon där ute med kunskaper om detta så hojta gärna till!! | |
|
Om man byter hela rutramen borde det väl gå tycker man. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Det ska inte behövas eftersom det bara är en list som du lägger över ramen. Den kanske t.o.m är självhäftande, men vet ej. |
|
|
Jag har ett Low budjet tips om detta. Har sett detta "live" oh kunde inte se skillnaden mot chromeline. Det finns Chrome Foile från Folia Tech som man applicerar det direkt på bilen. klip ut rätt form, avlägsna skydds tejp och fäst på bilen. Har du kanter som är runda kan du få det fixat med värmepistol ( fast då ska man nog vända sif till proffs) Jag har gjort så med kromranden på mina speglar. Det finns för övrigtkrom och kolfiber utföranden på detta folie. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vart hittade du denna "tejp" , har dom nån hemsida som man kan kika på? Alla ide´er är bra utom dom dåliga! |
|
|
Det är inte tejp, storleken är 20cmx400cm. Du hittar den på Länk Jag köter min genom www.duw.de dock i och med att jag ville ha grejer från andra tillverkare oxå. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.