|
|
|
|---|---|
| hejsan,jag har kollat överallt men hittar ingen mcsläp.är det någon som säljer eller vet var kan man få tag på sånt släp? | |
|
det fanns med i en tillbehörskatalog från BMW, vet inte pris men den var garanterat inte billig! Frazze |
|
| behöver inte va nåt orginal :) | |
| original torde väl isåfall vara suzuki? | |
|
Bmw säljer en släpvagn för mil som är till för att ställ 2 st mc på. Den kostar 60 000:-. Dock jäkligt snygg, kan fås lackad i bilens färg! Kolla i bmw:s tillbehörskatalog, värd att se iallafall! // mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
mil = bil ... ;( -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Har kollat av marknaden för en motocross åkande kollegas räkning: Beg flak från ca 5000 och uppåt ( ibland har dom erbjudanden på t.ex. OK med klipp nytt släp för 8995:-) Beg kåp släp ("statoilsläp") börjar på ca 10 000:- Kolla med trailer gruppen ( Länk ) dom säljer både nytt och har även beggat ibland ( kolla dom olika märken det skiljer en del ...) |
|
| tack för svaren måste ha en släå inan mitten av maj men 60000 för en släp fan de måste va galna | |
|
Läcker båge du har Ahmo. Har du varit ute och kört i det fina vår vädret. Jag var ute en sväng idag perfekt båge väder. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
| klart jag kör,fan vad härligt vilken mc har du? | |
|
Tror att någon försökt kränga ett BMW-släp för runt 25-35 tkr i flera år på Knutstorp träffen. Någon som vet? Tobbe |Oo=00=oO| |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.