|
|
|
|---|---|
Martin84 |
Hej, Är det någon som vet om denna är något att ha? Den verkar ju billig iaf. Länk /Martin |
|
Det värkar för gott till at vara sant.. Jag är tveksam till alla som bara skriver ett nick eller förnavn (typ "Nesko") i detta tilfälle.. Skal man sälja en bil måste man få fram med hela namnet åtminstånde.. kan väl inte vara så svårt. BMW är mer änn bil - Det är passion |
|
|
1. Du får vad du betalar för .... 2. Inte M3 speglar 3. 340 hk (bulls*it) hur har han fått det från 286 orginal ;) bara ovanstående observationer gör att man blir veksam vad personen egentligen kan/vet. Annars, åk och kolla, går ej att göra bedömningar från ett foto. |
|
| Tycker priset är ganska rimligt. Den är säkert inte i toppskick, och då är 99.000:- vad man kan förvänta sig. Sen att det finns de som tror att de kan få 160.000:- för sin 93'a är en annan sak. Tänk på att bilen är 10 år gammal. | |
|
Utdrag från annonsen : "Bilen är i kanon skick".. Väl om den är det är den minst 30' "för billig" om man kan seja det.. Kanske det är "Juro" som har blivit diskuterad här för som har fått nytt nick på blocket ?? CoolBlueM3Coupe: vill gärna veta hur han har fixat 54HK extra på den bilen ja. hehe! [[ BMW är mer änn bil - Det är passion ]] |
|
| Absolut, är den i kanonskick så är det för billigt. Men som ni säger, det luktar lite skunk om hela annonsen. | |
|
Snackade med den killen och han påstår att m3 speglarna inte kom förrän -94 på m3orna. Konstigt för min förra -93 hade de speglarna. När jag frågade vilket trimm som satt på bilen så vart det först tyst ett tag innan han sa att kammarna är bytta och att den är chippad. Fick ett oseriöst intryck vilket gjorde att jag inte ville åka och kolla på den. No turbo shit, just real power! Länk |
|
| Tja, man får ju sina misstankar beräftade ibland, suck ... | |
325TDS |
skulle vara kul och kolla på den där bilen. den är säkert ett vrak. såg kul ut när jag såg annonsen förut..en M3:a utan M3 speglar..:) hehe hur kan man säga att speglarna inte fanns på 93:an..då vet man då inte mycket..:) |
|
Jag håller på med mycket nyare amerikanare och har handlat en hel del av Nesko,HAN HETER FAKTISKT SÅ,han verkar va väldigt seriös när det gäller att skaffa begagnade delar och har jävligt bra priser. Varför snacka massa skit innan man har vart och tittat Sen att han inte har full koll på bmw när amerikanare är hans affärsidé är väl inte så konstigt. |
|
|
Har man inte koll så skall man inte hitta på saker, för om personen man "lurar" råkar veta, då är man ju stekt som säljare... Dock så är väl priset rimligt om den är i "bruksskick". Avsaknaden av speglarna kan ju bero på att de blivit stulna lite för ofta.... |
|
| Tycker inte priset är konstigt, kollade på en -95:a för 115.000:- på bilfirma för inte så länge sen... | |
|
Var inte det den amerikanska m3:an som fanns på ngn firma i Sthlm? Den har inte samma motor som de eurpeiska och ska därför vara billigare. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
| Den jag kollade för 115 tusen på var tysk-importerad -00 tror jag, inte perfekt skick men var helt klart prisvärd.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.