|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en 323 Cab med 3:e bromsljuset i toppen av bakluckan. Nu har det helt plötsligt slocknat. Enligt säkringarna så är det samma säkring till allt av bromsljus, så då kanske det inte är där felet ligger. Vilken typ av lampa sitter det här egentligen? Ser ut som världens minsta ljusrör:-) Inga dioder i min som på den senaste, utan jag har den med rött glas. Ska verkligen inte lampan hålla längre än 2 år och 5 månader i trafik? Är det dyra saker att byta, om lampan gått? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Hosse: Vid bilmässan fanns det en cab(M3E46)och det skulle inte förvåna mig mig om det är en special lampa för den såg lite annurlunda ut. Skjälvklart ska den hålla längre än 2år och 5månader, men du kanske bromsar väldigt mycke:)) Konstigt att det är bara den bromslampan som har gått sönder hmmm. Bmw snabbverkstad kan säkert fixa det för en billig peng:)) |
|
|
starrre; Bromsar väldigt mycke? Bromsen; är det den pedalen i mitten eller?:-) Ja, jag får ta en sväng på BMW, men det finns ingen "snabb" service i Norge. Sist jag skulle få en ny nyckel så gick hela kalaset på 2500 Nok.. tack för hjälpen, och kör försiktigt! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Det var kul om du kunde berätta vad det slutade på?? Ps.Tur att ni har så mycke olje pengar där borta...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.