|
|
|
|---|---|
ormen |
Detta skriver jag för att många tjatar om hur roligt det är med 325 E30.. o jag vill att ni ska va rädda om bilarna så de får leva länge..... Kom körande i min fula vinter HONDA mot en RONDELL i min g-a hemstad, år '96 el. 97.... framför cruisar en ung kille i sin 325 E30 med sin polare jämte, det REGNAR... o när han kör in i rondellen, trycker han till, för o impa förmodar jag... bilen kommer ut ur rondellen... får kast åt andra hållet, snurrar 180 o glider snett mot hög trottoarkant... fram o bak-(troligtvis som det såg ut) hjul viks in som bara den... upphängning o fjäderben = kaputt ... o ni skulle sett minen på han innan o efter... inte för att jag skrattar åt han, absolut inte... men ta det lungt när vägen är kass... han flög faktiskt upp en bit på trottoaren.. tänk om nån hade stått där.... kör lungt när det är REGN, FELDOSERAT, o STARK MOTOR m. LÄTT BAKVAGN.... jag vill se o köra fin E30 om 20 år också... synd om det inte finns nån kvar då...... Länk |
| f.d STCC mek. Väldigt intressant! För vilket stall och vad hade du för uppgifter? *nyfiken* | |
ormen |
Euroracing, kolla hemsidan... tagit "rast" p.g.a. plugg o annat men är tillbaka på banorna nästa år.... förhoppningsvis.... kanske inte STCC men nåt blir det... allmän "grovmek" var uppgiften .... mest fram o bakvagn, men en hel del plocka isär o sätta ihop i garaget hemma... var mest med för o lära mig om banbilar... o fick se o lära ett o annat... håller kontakten fortfarande med polare därifrån... de har andra race jobb nu så vem vet vart det blir nästa år... plugget är slut 04 så.... Länk |
| Länken fungerar inte. Jag ska kolla vid ett annat tillfälle. | |
| Fungerar.... | |
ormen |
nej... den var död... så är det med gratis site ibland... det är i.o.f.s. bara nån bild men.... Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.