|
|
|
|---|---|
|
Ingår nån tändtift nyckel i vertygslådan på M5 e34, i alla fall finns inte i min, jag håller på att byta tändstift och hittar inget nyckel som pasar... Mauricio | |
|
Tjaooo... Jo en tändstift nyckel ska in gå i lådan. |
|
|
Jag tror att det sitter en tändstifts nyckel i min låda iallafall. Skaffa en ny på BMW. He de // Bengan Länk |
|
|
Nån som vet pris på att köpa alla verktyg till en M5:a? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
ingen som vet? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Ring BMW och fråga. dom borde veta. Är du säker på att du inte har en tändstiftsnyckel? På M5 är det ett rör i två delar du drar ut. blir uppemot 20-25 cm utdragen Länk |
|
|
CompuTerror : Jo klart man kan ringa och fråga.. men nu börjar de tycka att jag e tjatig snart :) Får väl börja ringa olika firmor... /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Ska finnas! Till M5.an verkar tändstiftnyckeln heta: 71 11 2 226 384 ca. 250:- ...om den nu fortfarande finns att köpa. -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
BMW735IA: Tror dom är vana att vi med lite äldre bilar ringer... Jag har nästan blivit du med dom som svarar där... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.