|
|
|
|---|---|
| vart hittar jag sprayen som tar bort fuktlukten från ac? Sprayar man den i microfiltret eller hur funkar den? | |
ormen |
Jackass... ingen aning om sprayet... jag tyckte att min förra bils ac blåste "torr" luft..... men om ni ser AUTOSMART VAXPOLISH PÅ SPRAY... maila mig ..... jag letar efter det.. vi hade det i teamet innan, skitbra när man har bråttom... håller minst en tvätt... såg ni förresten... mitt inlägg raderades.... vadfan har jag gjort ??? löjligt..... Länk |
| okej ska hålla utkik. Ja det va fan rätt löljigt. Det var väl inget som bröt nå regel eller sånt..hmm yee yee..där ser man | |
ormen |
ha..ha fick mail om detta... är det ingen som tål lite skämt längre????? såhär stod det: Orsaken till att ditt inlägg tagits bort är i grova drag följande punkt(er): - Oseriöst inlägg ovårdat språkbruk Länk |
ormen |
jackass: menar du att ditt ac blåser in fuktig luft??? i så fall... kan det kanske vara att nåt dräneringshål är tilltäppt o vatten ligger o ångar runt fläkten..... bakom torbedväggen..... Länk |
| hehe löljigt. Ibland när jag sätter på ac o sen stänger av den så känner jag en kraftig fukt lukt. hmm måste kika närmare på av det du säger | |
ormen |
ja... jag vet att det kommer en mysko lukt från ac:n speciellt på E36 har jag märkt, men det känns som torrt, inte som du menar riktigt... kolla efter löv o skit.... Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.