|
|
|
|---|---|
Asken (AutoPower) |
BMW har nu släppt ny programvara till dels motor och i de fall bilen är utrustad med automatlåda även till denna. 600kr( motor+auto-prgvarauppgradering) senare och en 330CiA-00 går verkligen klockrent mjukare och helt klart piggare på alla sätt och vis. Rekommenderas varmt oavsett karosstyp! Mvh Asken |
|
Kan man hänvända sig till sin auktoriserade BMW värkstad eller måste detta åtgärdas på ett annat sätt..?? Om Gud har bil kör han runt i en BMW..!! Länk |
|
| Asken, var det ett försenat aprilskämt eller skall man gasa in till närmsta BMW-verkstad? Funkar det på containers också? :) | |
|
"Rekommenderas varmt oavsett karosstyp!" så det fungerar nog på containers också ;-) Mvh Patrik - 3lit V8-container-entertainer! _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Gasa in på närmaste aukt bmwverkstad snarast:) Mvh Asken |
|
|
Asken: Du nämnde att de fanns till min motor med, stämmer detta? Vet du vad en mjukvaru uppdatering skulle kosta till min spis i sådana fall? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Finns det uppgradering till min med? 523i -99 |
|
|
jonasjonas: "Samtliga ägare av 6cyl 3.0l motor from 07.01-". Då finns det väl inte till din motor. Fast vad vet jag... |
|
|
Gasa in på närmaste aukt bmwverkstad snarast:) Ska jag göra, hoppas dom kan fixa det till farsans Z3 Coupe 3.0. För den är lite jobbig att köra tycker jag och andra i familjen. Kanske blir bättre då? www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1 |
|
| Borde inte BMW gått ut med detta på något sätt??? Hur fick du reda på detta Asken? | |
|
Asken: är du bortrest kanske? Hade varit kul att få veta. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Är det någon som har någon mer info om det här? Någon som ringt BMW eller någon verkstad och kollat läget. Mvh Tord |
|
| Hmmm, nu börjar man ju undra...VAR det ett försenat aprilskämt...? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.