|
|
|
|---|---|
Mankan |
Tja!Har just krockat skönheten och vad ska man säga mer än klantigt.Körde av vägen på en lerig jävla grusväg.Bilen blev mindre fin kan man säga.Fråga!Kommer min bonus att ryka nu eller är det bara när man vållat en skada på en annan bil?Någon som vet med säkerhet eller erfarenhet?Vore glad för lite svar nu när man hatar sig själv för man inte körde sakta som en gammal dam. |
|
Bonusen påverkas om du är vållande. Du kan inte skylla på att en älg sprang ut i vägen och inte följde trafikreglerna?:-) Tyvärr kostar det nog en slant att fixa det hela... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
Thomas S |
Tjena! Bonusen ändras inte när det är en singel olycka! Fick köra i diket en gång pga av ett rådjur! Det va "bara"vagnskade försäkrings självrisken jag betalade,med behållen bonus!! Iofs så va det ca 6 år sen... Thomas S |
Thomas S |
Tjena! Bonusen ändras inte när det är en singel olycka! Fick köra i diket en gång pga av ett rådjur! Det va "bara"vagnskade försäkrings självrisken jag betalade,med behållen bonus!! Iofs så va det ca 6 år sen... Thomas S |
|
Kompisen krockade med ett rådjur och mosade fronten av bilen . Hans försäkringsbolag hade en "regel" 1 vilt olycka på ett år så mister man inte sin bonus . SÅ SÄG ATT DU VÄJDE FÖR ETT KLÖV DJUR ! MVH Tony -Phiber- BMW 525i |
|
Gizzmo |
Det är endast vid skada på någonting en annan bil eller likvärdigt som bonus fall inträffar vet ej hur det är när du tliexempel mejar ner ett träd tror att du kan misa bonus på det oxå men behöver inte försäkrings bolaget pejja något annat än din bils skador så får du inget bonus fall... //Jerry G |
|
Läste lite fort där, gammal dam blev part två i en singelolycka.....*senilcement* Sorry! Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.