|
|
|
|---|---|
|
Idag tänkte jag byta tändstift på min M5 e34 fast vinken vertyg behöver man får att kunna göra detta. jag så att tändstift ligger i en jätte djup hål. Eller ska man vara kunna byta på en BMW verkstad??? Tack för hjälpen... M.V.H Mauricio Villasmil | |
| Använd en förlängare till spärrskaftet så är det inga problem. | |
|
Jag vet inte riktigt hur det ser ut på M5:an, men kan du inte använde verktyget som finns i bilens verktygslåda? Det brukar jag använda och jag tycker det fungerar klockrent. Men som sagt vet jag inte exakt hur det ser ut på M5. Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| E din verktygslåda komplett så har du den långa "tändstiftsnyckeln" där i....Annars e de bara o skaffa en sådan ju!!! | |
| Om du inte har orginalnyckeln i bagaget så går det jättebra med en lång 16 mm hylsa, förlängare och spärrskaft! /Janne | |
|
Jag har kollat i min bagageluckan i verktygslådan och det finns ju inge tandstift nyckel. ska det finnas en sån??, i så fall så fattas i min verktygslåda... är det någon som har en som i sin verktysgslådan på sin M5??? Mauricio |
|
| Maurixt: Bra fråga. Ska kolla min ikväll men minns inte att ja sett någon. | |
| köp en på Biltema | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.