|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är nyfiken på hur Logic7 systemet låter eftersom det kommer som tillval till nya E60. Är det någon som provlyssnat det i E65? Låter det bra och är det värt pengarna (verkar kosta 12500 extra i Tyskland och borde bli liknande här)? | |
| Ingen? | |
|
Jag har själv inte lyssnat på det, men har hört att det ska vara ett ruskigt bra ljud. Självklart beror ju detta på vad man har för referenser. Priset till E65 är 8500:- i Sverige Mvh HES Länk |
|
|
Hej, Ja, det borde ju vara ett steg upp mot vanliga systemet i alla fall ;-) Har du hört något om hur stor skillnad det är mellan standardsystemet och HIFI paketet också? Det kostade ju knappt hälften så mycket. |
|
|
Nej, tyvärr Återkommer om jag hör något Mvh HES Länk |
|
modano |
jepp Logic7 gör ingen besviken! E65 är stor och maffig som alla vet men med Logic7 så blir den helrätt! ljudet är oerhört rent och vrider man på så dunkar det rejält... och då menar jag rejält. Om jag inte har helt fel så är det fyra (!) 10"- eller 12" basar runt om i bilen, plus 10 "vanliga högtalare... Provlyssnade vid studiebesök i Munchen i höstas men harinte glömt det storslagna ljudet än! Har hållt på litegrann som glad amatör med billjud och varit på en del tävlingar o lyssnat, men detta logic7 piskar de flesta ljudbyggare långt ner i skorna... Tittar du i bilen så märker du inte heller att det sitter feta högtalare, slutsteg , kablar eller annat nånstans, bilen är stilren precis som BMW alltid... mvh ----- det finns bilar... men som tur är så finns det också BMW... |
| Då låter det som om man får sätta rätt så hög prioritet på Logic7 när det blir dags att beställa :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.