|
|
|
|---|---|
| Har problem med höger halvljus på min 730. Jag har mätt strömen. Den är bara 9,8V. Det är inte dålig jord det har jag kollat och glödlampan är det inte. Har funderat på om det kan va relät. Men då har jag ett problem! Vilket är det? Har nämligen ingen instruktionsbok på svenska bara på tyska. Någon som kan hjälpa mig? Tacksam för svar. Mvh Danne | |
|
Ett hett tips är LKM modulen som innehåller två reläer som brukar vibrera loss, det bästa ärom dukan testa med någon annas LKM box för att utreda om detta är ditt problem. Mer info om detta problem hittar du tillexempel här: Länk lycka till! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Lödningarna till dessa småreläer brukar ge upp pga värmen efter hand och får då lödas om, ganska vanligt fel. ///MVH Hasso Länk |
| Tackar så mycket för dom svaren. Ska prova det och se vad det blir för resultat. Återkommer när jag är klar. Mvh Danne | |
|
Det blev lysande! Tackar så mycket för tipsen pcdoktor och hasso. Det var lödningarna som var dåliga. Mvh Danne Volvo vad är det när det finns BMW!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.