|
|
|
|---|---|
|
Nån som har bra tips på hur man ska gå till väga för att Lacka sina alu fälgar? Tänkte ha någe o pyssla med under sommaren. Vinter fälgarna behöver lite nice lack. Ska man göra det själv eller lämna in dom? mvh/Danne | |
| Är det vinterfälgarna så är det ju inte så viktigt.. Jag hade gjort det själv.. Kan ju va rätt mycket gnidande men.. Du har ju sommarn på dig :D | |
|
Kör en sökning på ämnet. Det står rejäla uppsatser om detta. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jo men det är vinterfälgarna.. Dom ska ju oxå vara fina... Bara putsa dom med fint polerpapper o sen lacka dom? Finns det speciell lack till fälgarna?? /D |
|
|
xzelll: Gå in på mekonomen där finns det fälgfärg i olika färger samt fälgklarlack =) jag har målat mina alufälgar gå in och titta i galleriet så får du se =) vart rikigt bar om jag själv får säga de =) Lycka till =) |
|
|
Ja de var as fina ju teres. Bilen också. Jag funtar på att lacka mina också. Men sandpapprade du inte ner dom någonting? Det måste man ju nästan göra. |
|
| Ska ta o göra det.. :) | |
| Jo jag tog till sandpapper annars så hade nog inte färgen suttit kvar =) Men slarva gör guds skull inte med maskeringen som jag såg i efterhand att jag hade lyckas med =) silver på ena däcket inte snyggt alls ...fick man sen stå och gnida ihjäl sig för och får bort de ... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.