|
|
|
|---|---|
|
Hej! funderar att köpa fälgar till min BMW. tänkte köpa kopior av M-fälgar som finns på internet. Undrar nu om någon har någon erfarenhet av kopia fälgar och vet om dom är värda att satsa på? MVH Linda | |
|
Jag har kopior av Bmw design 42, inte m-fälg men ändå feta 8 x 17" på min 328 touring, funkar fint, fast det är nog billigare alu-legering i dom, inte lika stryktåliga, men jag gav bara 1500kr/st för dom..... mvh tobbe |
|
|
Kolla runt bland delar säljes på BMWbörsen eller i gula tidningen, säkert prisvärt nu när det börjar bli höst. Finns en hel del fälgsatser till salu. Har inte prova Internetfälgar. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
tack för tipsen! dom jag funderar på att köpa kommer från molway.com. Dom har grymt snygga bmw fälgar (kopia) och ligger runnt 10 000-12 000 för däck och fälg. Eller så kanske man ska satsa på ett par riktigaBMW fälgar fast begagnade? Mycket man skulle vilja göra med sin älskling bara plånboken vore lite fetare!! MVH Linda |
|
| Linda: Molway kan jag rekommendera varmt. Billiga priser som tusan, snabb leverans och massor av BMW fälgar. Där gör du inget dåligt köp vågar jag nästan lova... :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.