|
|
|
|---|---|
|
Man kan inte mer än bli förvirrad. För står man nån gång parkerad och det kommer fram folk och vill små prata är det oftast, "Är det en riktig m3:a?". Man får höra. Det räcker tydligen inte med att det står m3 på bilen folk tror inte sina ögon. Visst kan man ju förstå att folk inte kan se skillnad på dem när BMW folk envisas med att trycka på så mycket M detaljer de bara kan få händerna på. Men idag tog det nog ändå priset. "Din bil är ingen riktig m3:a, för den har inte m3 ratt." Vad svarar man på det? Jag har tillräckligt med m3 märken på bilen sa jag... Nån som har en bild på hur en m3 ratt ser ut...*förvirrad* | |
|
Tabasco: Jag hade sagt: Ser du inte att det är en 318 och sen åkt därifrån med ett leende. Det är ju ändån du som äger bilen och inte dom... Sleeper är grymmast! // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
M3:an fanns väl med en herrans massa rattar? Lika många -1 som resterande E36:or. Den första ratten som fanns i E36 (fyrekrad med tutan på sidorna av mittplattan) fanns inte i M3, men resten fanns ju i den. Den stora (enligt min åsikt fula), den treekrade lilla med airbag och slutligen den ratten som fanns till SMG:n. Right? Det visar ju bara vilken okunskap som den människan besatt som dömde ut din bil. Håller med bmw_m6. Säg att det är en 316 och åk därifrån. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Japp, gillar också sleeper stuket. ser cleenare ut utan märken också, ser fler 325:or med m3 märken.... /kalle |
|
|
det finns 2st M- rattar, dels den 4ekrade som satt på M3:orna till å med 96, 97 kom en lite mindre 3 ekrad ratt, sen så finns det 2st vanliga bmw rattar som var tillval till m3:orna till å med 96. Kolla på min bil i galleriet så ser du den nya M ratten. //Martin Länk |
|
| Kan vara just den ratten han syftade på. För det skulle finnas ett emlbem på ratten. | |
FolkaaN |
Men va fan bara för att det e en m behöver ju inte allt va orginal va fan tänker dom me svartsjukan ? BMW = The biggest the best, better then the rest |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.