|
|
|
|---|---|
|
Problem med e34:an igen. Skulle byta vindrutetorkare då jag märkte att krokarna som torkarna ska på sitter åt olika håll. Det går ju bara att trä på en av de nya införskaffade (Vänster torkare inifrån sett). Den högra är konstruerad på nått special sätt typ. Jag kollade på en bakants m5á e34. Det var lika dant på hans! Varför ha så här? Det är helt sjukt.. Hoppas jag får lite hjälp! Mvh Johan | |
| Hehe, jo den är inte rolig. Det finns löst torkargummi att köpa på BMW för 100:- Annars är det BMW original blad för typ 300:- som gäller. | |
|
Fan vad dyrt allt ska va. Jag skiter fan i nytt högerblad då :D Det funkar rätt bra ändå. Det va det vänstra som va kasst. |
|
|
douglas vilen sort köpte du???mekonomens bosch torkare passar till våra speciella e34....känner igen det där när man skulle byta första gången....fick hjärn släpp mitt i vintern när jag skulle byta dem! kompl. sats 2st kostar ca 400kr!!!! Men det är värt i slutändan för dom håller länge och är bra! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Samma här jag köpte till min och tyckte det var svindyrt!! Inte passade de heller , jag var tvungen att köpa annu en annan variant (fick iofs lämna tillbaka de andra jag köpte) min denna gång så var det ännu dyrare! (mekonomen) Fast då passade de utmårkt. Bra sikt är ju inte dumt! Billy B-10 |
|
|
Idag köpte jag på bildelshuset ett par bosch torkablad och dem sitter bra. Den enda som man behöver göra är att ta bort plastfäste på den högra torkbladet och vända om den. den fungerar utmärkt. kostade 350.- per par med spoiler till min M5 e34.. Mauricio |
|
|
Mauricio: Vad hände med frontspoilern till E-12 5-serie jag skulle köpa av dej???? Billy B-10 |
|
|
Jag har den forfarande... Mauricio |
|
|
jag vill fortfarande köpa den !!!!! Om du vill sälja ! Billy B-10 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.