|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag funderar på att sälja min fina BMW. Vad kan jag få för den tror ni? BMW E38 (728-96) 17600mil Servotronic Servostyrning Steptronic automatväxellåda Grått halvskinn Aut.avbländbar innerspegel GSM telefon GPS Navigation TV Sex skivors cd-växlare El-rollo på bakrutan Kilmatanläggning Multratt Soft-close bagagelucka vinterdäck på fälg sommardäck utan fälg Elmanövrerade stolar (minne på förarsidan) Vad kan ett lagom pris vara? Med vänliga hälsningar Patrik | |
Scheckheft |
Hej, runt 120 000:- ? /Scheckheft ______________ Länk |
|
Tror tyvärr på ett lägre pris än 120', vissrligen är bilen MYCKET välutrustad, dock är det en 96:a med snart 18000 mil, skulle tro runt 100 KSEK själv. Inget annat bilmärke följer den tyska prisutvecklingen som BMW så en koll på se.mobile.de ger en bra fingervisning om priset. Lycka till med försäljningen! /Simon |
|
|
Det e så svårt att värdera bilar, beror på om du vill bli av med bilen fort el inte. Har du tid o ork så dyker säkert en köpare upp som vill ha just din bil, har funderingar på att sälja min oxå men det är ingenbrådska. Får ta den tid det tar, du har bra med utrustning fast har gått långt, halvskinn drar väl ner priset oxå litegrann. Kanske kan sälja den till sammapris som jag kan sälja min. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.