|
|
|
|---|---|
|
Håller förtvivlat på med min förbaskade OBC, hur jag än försöker efter instruktionerna så kan jag INTE byta språk... Det går alldeles utmärkt att byta språk i check controlen men när jag försöker i OBC:n så kommer jag bara till "LA-G" och kan inte ändra det med hjälp av 1000 och 100 knapparna, ska man hålla in en viss stund eller båda samtidigt? Vilket läge ska tändningen stå i? Hoppas på svar // Henke Bleifuss | |
| Håll in den högra knappen (vänstra = reset trip) Vrid tändning till läge 1 (radioläget). Vänta några sekunder och du kommer att kunna ändra språk med samma knapp som du tidigare hållt in genom att trycka en gång i taget så växlar den språk typ English (UK) English (US) osv. | |
|
Ooops ! Missuppfattade kanske din fråga något i mitt tidigare svar. Vad vill du konkret ändra ? Vad har du för språk valt i check controllen ? |
|
|
Check controllen har jag enelska US i men de e i OBC:n jag inte får till språket :o\ (förbrukning, klocka, datum osv) Där verkar den låsa sig på tyska, jag har försökt med att "resetta" OBC:n åxå men de funkar inte ändå // Henke Bleifuss |
|
|
Kanske det helt enkelt är fel på din dator? En bra länk annars: Länk Jag har iofs lagt in den tidigare, men... mvh /B |
|
|
Allt annat utom just språkhistorien funkar, men varför skulle inte den kunna gå sönder med tanke på all annan tur jag haft hittils :o\ // Henke Bleifuss |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.