|
|
|
|---|---|
|
Hej BMW 525 tds-92:an börjar ta form. En liten bild på hur den ser ut i dag. Den går på lack om ca 10 dagar MVH Göran Dieselmeken Lindgren Länk | |
|
Kul projekt. Tänk alla raceputtar som blir "stekta" av en oljebrännare på strippen... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
dieselmeken: Läste om Skodan i "Spoilernytt" - rätt kul projekt. Som tur är ligger men väl på rätt sida 300hk för att inte få blårök i ansiktet (men vad vet jag, är säkert för dålig på starter eftersom det inte riktigt är min grej). Ser fram emot mer info om projektet ... |
|
|
Dieselmeken: har du någon bild på din riegers stylade 330? Är mest intresserad av fronten, skulle du vilja var snäll o maila mig några bilder om du har. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
cdabox |
koolt projekt... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
grymt den lär gå så in i. CoolBlueM3Coupe jag kan nog tänka mig att han kommer dra dig vridet är nog inte och leka med. Länk |
|
| Börjar dra ihop sig, hur är det med lackerare egentligen. Har inte fått bilen ännu, är lovad den i morgon Onsdag, sedan blir det tokmeke Onsdag & Torsdag natt förmodligen. Dessutom mina turboproblem.... Våine Våine hur ska detta sluta... | |
|
Disekmecken.. D kan inte skrämma upp min gamlla 3224D till något också *ler* om det går. den går ju som ett skott redan. när minna 90 hk får fäste så är det inte många som händer med.... :) |
|
|
Var och besiktiga i dag, OK Detta betyder mina ´damer och herrar, att 525:an kommer till Emmaboda |
|
| Nöjdet: Vridet spelar ingen roll för prestandan! Effekt och utväxling är det som är intressant för accelerationsprestandan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.