|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Doffe: Tror nog att 1cm, blir för mycket att svarva! På mina BBS Challenge(8,5*19 ET 35, 235*35), tog jag först 2mm, det tog i endå, så jag tänkte ta 3mm till, men det skulle inte funka. Så det fick bli den dyra vägen, att justera ET genom bulthålen. Fick pröjsa 1600:- plus moms på Intera! När får jag min kartong???? Mvh ******. |
|
|
Hmmm, ok. Vart svarvade du? Och vad fick du pröjsa? Justera ET genom bulthålen? Har jag aldrig hört talas om. Vad innebär det? (Din kartong ligger nere i 3:e containern på lövsta, muhaha (snart)) mvh doffe |
|
|
Jag hade 225 40 18, 8" Visst det går ju men var hittar man den asfalterade fotbollsplanen? Det skulle gå att avhjälpa med ett stötpaket från koni men då skulle bara delarna gå på ca: 6-7000 KR. surt tyckte jag och åkte tillbaka med fälgarna och däck efter 6 mil, Återförsäljaren hade ju sagt att det skulle funka utan problem, så han tog tillbaka dem. |
|
|
Doffe: Intera, elektravägen i västberga! Svarva kostade 250, per fälg.. Justera ET genom bulthålen......... Man svarvar upp bulthålen, och sätter i nya (bultstop), så fälgen kommer längre in. Comprende?? Mvh Danne |
|
|
Aha,,, ok Då får jag alltså ett annat et på bilen... I compren de ... Tackar för hjälpen, får höras om lådan och ta ett race :) |
|
|
Doffe: Absolut! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.