|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, jag har en bmw E30 -87 med ruskigt fult Gult golv(matta), tänkte fixa nytt, fast orginal 318 golv e också fult så jag tänkte sy ihop ett eget... eller finns det o köpa nånstanns komplett? (inte dyrt). Nån som vet vart man kan få tag på måtten för golvmattorna annars? -BMw power- | |
|
ingen som har gjort nått åt det tidigare? bmw orginal är ju fula som stryk..... -BMw power- |
|
| Kolla på golvet i en japs så kommer du tycka att ditt golv är guds gåva till människan! :-) Om inte annat så kan du väl kolla på nån skrot. | |
|
Sök efter bilskräddare och bilsadelmakare. i Stockholmsområdet hittar du då bl.a. Bilskräddarna i Solna, LH Bil & Båtinredningar, Alfa Bil & Båt Sadelmakeri AB. Fast det kostar nog en liten slant... |
|
|
Nog en slant för mycket, jag behöver ju bara måtten så klipper jag till det själv, mattorna som låg i nu när jag köpte den (gula) va helt fel mått på alla ställen, sitter fast med eltejp nu :( gah va fult det är. -BMw power- |
|
| Menar du de lösa mattorna eller själva golvmattan? Menar du de lösa så kan de köpas på Mekonomen, biltema och antagligen också BMW. | |
|
själva GOlvmattan, annars så hade det inte vart nått problem :(. -BMw power- |
|
|
Hmm, svårt att få tag i måtten vi BMW-sverige... dom ville att man skulle köpa deras Dyra mattor.. -BMw power- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.