|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Finns det andra bmwtokar i Frölunda trakten?=) Är nyinflyttad så det vore kul o träffa lite annat BMW folk =) /Magnus Beast no.7 | |
|
*lyfter* förresten, jag menar ju givetvis Götet med omnejd =) /Magnus Beast no.7 |
|
|
Sök inlägg "göteborg"..... Med vattenpumpsras...... |
|
Aldric |
Jag är uppvuxen i Västra Frölunda och BMW-tokig, duger det? Ska väl nämna att jag bor i Borås nu dock .. fråga mig inte varför. |
|
*skratt* oki=) Varför vill man bo där? ;) inget illa menat=) Beast no.7 |
|
Aldric |
'Tis all aboot teh wimins mate, all aboot teh wimins .. |
ormen |
Ja... fast det är mycket Volvo i v-ä götaland... men visst ser man en o annan skönhet.... Länk |
|
Men några sköna lirare måste de väl finnas här stan som bär upp det fina märket=) Beast no.7 |
|
|
Själv återfinns jag på Tjörn.. 6 mil norr om Götet. Har väl inget som mäter sig om man skulle träffas o räjsa.. men.. ;) Jag o tjejen har vägarna runt där ibland om somrarna.. hennes mormor bor alldeles vid torget. *blablabla* :) --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Jag finns på Hissingen "brunnsbo" Det är ju inte så långt ifrån VF. Gött att åka BMW |
|
|
Masthugget... Henrik"M" |
|
|
Yepps, karlaplatsen här. Jobbar Mölndal. Acey är också BMW fantast från Götebäst. Joachim |
|
|
jag finns i Askim...bara ett stenkast från Fröunda...sen är jag väl som jag är... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
roadster |
Kungälv, jobbar på Backaplan. Daniel |
| Högsbo,ganska nära. | |
|
Ytterby, altså i utkanten av Kungälv. Roadster: Är det din bil som är svart (mörk) med stora (18") fälgar? Kör ofta i Kungälv? ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Bor på hisingen, närmare bestämt i Backatorp, en bit ifrån dig Molund!Kanske inte ska nämna att man jobbar för en stor biltillverkare här på hisingen då :) "Stå på gasen så känns allting rätt" |
|
|
se där det fanns ett gäng endå=) Skitkul med andra likasinnade! Finns det några kul ställen där bilfolk träffas här nere? /Magnus Beast no.7 |
|
|
På hisingsidan så träffas folk på sommaren för att köra lite 201m på Arken (lagligt) så det brukar vara runt 500 pers varje gång både fina bilar och kolla på samt en heldel vrålåk som kör på strippen. Vet ej när dom kommer igång nu men skall kolla upp detta och håll utkik i forumet. /Daniel |
|
|
Blackrace skall köras på fredag kväll har jag hört. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.