|
|
|
|---|---|
| Är det fler än jag som har problem med att komma in på forumet?Det kanske är mitt explorer som inte funkar som det ska.Har knappt kunnat kommit in på hela helgen:( | |
| Inga problem här inte:) | |
|
jag hade ett skumt problem ett tag..Explorer sa: "You're not authorized to view this page" Det var som om min ip-adress var "bannlyst" väldigt underligt..men nu funkar det iaf. |
|
|
Några har haft problem med diverse och vad jag förstår har de tagit bort alla cookies så blev det bättre... //Erik// |
|
jeppe_L |
jag måste ta bort mina cookies varje gång jag ska in på forumet:( |
gangsta_toth |
Har ni prövat att uppdatera sidan när det klyddar? Det funkar för mig. |
| Ctrl+F5 så laddar de med säkerhet ner från BMWpower och inte från cachen. | |
Janne.A 2002 |
Jag har stora problem när jag ska in på forumet jag måste klicka på uppdatera för att komma in och allt går väldigt sakta och trögt. Det är uppenbarligen inga dataexperter som har tilverkat denna sida. |
| för mycket explorer brukar ju medföra att det är svårt att komma in... ;oP | |
|
Tjena. Ta och installera sista versionen av IE6.0, så går det bättre. En bugg i Explorer gör att man bara kan motta 20 cookies, sedan stoppar det. Radera cookies eller kör en uppgradering bara:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Janne.A 2002: Inga dataexperter? Kan nog inte hålla med dej där, om man har gjort alla uppdateringar som man alltid skall göra när det gäller Microsoft produkter så funkar det perfekt. Men om du är inaktiv en längre stund (tror det är 10 min) så måste man uppdatera sidan igen, eftersom man loggas ut. Eftersom det funkar för flertalet användare, så ligger felet hos den lokale användaren och inte hos BMWpower. Om ni verkligen vill hjälpa till, sponsra BMWpower med lite pengar. Äntligen har jag gjort 100 inlägg:) |
|
|
Janne A, vet att det är kompetenta personer som utvecklat siten, är själv systemutvecklare med inriktning mot webutveckling och haft en del kontakt med dem. /Simon |
|
|
Dåliga och halvtrasiga maskiner låter det som med alla de beskrivna problemen ovan. Denna web-site är bland de bättre som finns när det gäller design och funktion och de som driver den har uppenbarligen alldeles utmärkt 'dataexpertis'. Precis som sleeperix säger så måste man se till att få alla uppdateringar installerade för allra bästa funktion. Se det som '1000-milaservice'. Mvh Björn |
|
|
Hej! Jag tycker sidan känns ovanligt seg idag. SQL:en gör timeout emellanåt. Någonting verkar inte lira som det ska. Eller så är den hårt belastad. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Jag har aldrig haft problem föutom dom ggr som sidan har varit nere men annars så har sidan fungerat perfekt för mig hela tiden... 850 Jaa sån är jag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.