|
|
|
|---|---|
|
Nån som e duktig eller känner någon som är duktig på att polera och behandla bilar på "fritiden" i Göteborgsområdet?? Har fått lite tvättrepor på bilen som skulle behöva en omgång med polermaskinen. Maila gärna mig. Mvh Anders W M-POWER!!!!!!!!! Länk NYA BILDER!! | |
|
Hej Anders Ang. din fråga så har jag lite erfarenhet av dåliga polerare... Först provade jag en som leverans polerar bilar, och han fick göra om om jobbet ett par gånger tills jag blev nöjd... Sedan fick jag lite lackdamm vid ett tillfälle på en dörr, då provade jag en polerare hos en lackverkstad och han höll på att förstöra hela bilen... Sedan råkade Wölkes repa en framskärm när de lade på skärmskyddet som hade grus (!) på undersidan. Då kom det en från Wölkes poleravd. DET VAR ETT PROFFS...(snabbt lätt o med perfekt resultat) Hädanefter kommer jag enbart att anlita proffs när det gäller polering med maskin.... Om du vill ha hand tvätt så åkt till Norra liden 2 där har kille ett garage med tvätt o tork ut o invändigt. Lämna bilen på morgonen o hämta på kvällen ellr droppa in bara.. 130 kronor handtvätt o tork eller 360 kronor så för du insidan oxå det är ingen rekond men jävligt bra... Han heter Orlando och är en klippa. Mycke vill ha mer... |
|
|
Norra liden 2 ? var ligger det? Anders M-POWER!!!!!!!!! Länk NYA BILDER!! |
|
|
100 meter från AERO friskvårdcenter.... Med vattenpumpsras...... |
|
|
Kilen Nu blev det nog kristallklart för de flesta var Norra Liden ligger, speciellt som det finns två Aero. Tulla inte mer på påskölen. :) |
|
|
Copy: Det ligger mittimellan, 100 meter från båda..... Ha! Med vattenpumpsras...... |
|
|
kilen: från Borås.. vart åker man då ? :) /Eivind |
|
|
Först kör man förbi min bostad (Bollebygd) sedan kör man till rosenlund vidare till kungsgatan (låga nummer) sedan svänger man höger efter systembolaget efter det tar 2:a till höger sen 25 meter och du är framme.. Ring mig om ni inte hittar 0707969657 jag finns i närheten alla vardagar 11-16 vissa dagar 8-19 ;-) Med vattenpumpsras...... |
|
|
Kilen Ja,ja, Aero vet ju varenda människa vad det ligger, Det är väl bara Skansen och Liseberg som har fler besökare. Jag bjuder härmed på nästa ledtråd; i närheten av vatten och i en backe. Din tur;) Copyjäveln. |
|
|
Hihihi. lite reklam har någon dött av.... Kom till AERO först så visar jag vägen därifrån ;-) Med vattenpumpsras...... |
|
|
Runt husknuten från " Ada Städ "!! : ) ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
|
INgen som känner nån som jobbar som polerare o jobbar lite på fritiden??? A M-POWER!!!!!!!!! Länk NYA BILDER!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.