|
|
|
|---|---|
|
Hallå! När kom Xenon till M3 e36 ? eller fanns det redan som tillval från -93 ?? Tack på förhand! | |
|
Xenon har aldrig funnits som originalutrustning till E36! Om du har sett en E36:a med det, är det eftermonterat! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack för din svar ... Eftermonterar BMW xenon till e36 då ? eller man måste göra de själv? |
|
|
Nej, BMW eftermonterar inte Xenon! (åtminstone finns det inte BMW-originaldelar) Däremot finns det olika "piratdelar" som du kan montera. Det jag inte vet, är om de är tillåtna för användning i trafiken.... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
ant |
om delarna är e-märkta med en äkta e-märkning så ska deti nte vara några problem. men det finns tydligen en del skojmärkningar ute på marknaden. mer info hittade jag i denna tråd: Länk ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Det som är "jobbigt" med Xenon och eftermontering är att det måste finns automatisk nivå och ljusviddsreglering annar får de inte vara monterade. Nu tror jag inte att det kanske är det dyraste men något som vissa eftermarknadstillverkare struntar i. Kolla att det finns i satsen annars blir nog SBP inte glada. Jesperado: Visst är ovanstående korrekt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.