|
|
|
|---|---|
|
Vad kan detta vara, har ryckt och slitit lite i kablarna, men inget händer. Belysningen i bagageutrymmet tänds när man öppnar som det ska, tills man öppnat luckan cirka 30cm, då slocknar det, om man tar ner luckan till 30 cm igen, då tänds det. Någon som råkat ut för samma eller vet vad det kan vara? mvh, Jonas Länk | |
| skulle kunna vara avbrott i kabeln mellan kaross och baklucka, så att trådarna kommer i kontakt med varandra i vissa lägen... | |
|
Det låter helt klart som ett avbrott mellan kaross och lucka, som Dodger skriver. När luckan fälls upp så sträcks ju kablarna ut och ev. kanske någon går emot karossen och jordar där eller nåt!? Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| E34:ans kabelpiska till bakluckan sitter med en plasthållare längs vänster gånggärnsarm. Tyvärr har münchengrabbarna räknat fel här så kablaget bryts väldigt tvärt. Jag hade samma fel som du och när jag kollade upp kablaget så var nästan varje kabel avsliten. Jag lödde på längre kablar och tätade med krympslang samt klippte upp buntbandet i bakagerumstaket för att få en "snällare" rörelse på kabelpiskan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.