|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett par repor på bilen, de går precis att känna med nageln. Går de att ta bort på något enkelt vis? Polering? Det är metalliclack om det har någon betydelse. | |
|
Prova med rubbing som heter Err-Bee 103. Vit burk med blå text. Brukar använda denna och jag tycker den är bra. Kom ihåg - det är inte mängden rubbing som gäller utan ta bara litegrann och gnugga som f-n. Lacken ska bli varm. Det är då den gör nytta. Gör man detta för hand så tar det ett tag innan man polerar igenom, så man kan gno ett tag... Avsluta med vax av någon sort som du själv tycker är bra. Farsan hade fått ett par såna "små" repor på sin nya kärra och jag fick bort dom med den rubbingen. /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
| E de inte bättre o lämna en så ny bil till ett proffs som vet precis vad han gör istället??Risken finns väl att man som amatör kanske klantar sig ju... | |
| Håller med Dawwe, är man inte riktigt hemma på den fronten skulle jag lämna in den. Passa på att lackskydda den samtidigt kanske? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.